Bloggopprydning

I et forsøk på å anonymisere bloggingen min litt har jeg ryddet opp i lenkesystemet. Jeg har bare lenke til min engelskspråklige blogg i menyen på siden, en blogg som omtrent ikke blir brukt. De store bloggene Helt grei humor, Helt grei poesi og den nye Helt grei litteratur har jeg ikke direkte lenke til her. Så de må man finne frem til på andre måter.

Jeg har også skiftet navn på lektorbloggen, den heter nå Fra en lektor. Den har heller ikke lenke herfra.

Helt grei blogg vil ellers fortsette som før. Det samme vil jeg.

Legg igjen en kommentar

