Semesteravslutningsturen 2011

Hver vår feirer jeg og min gode venn Martin et vellykket semester ved å ta en lang tur opp til Ulrikens topp, og bli der omtrent trekvart døgn. I år har vi mye å feire, jeg snakker for meg selv, alt har gått veien, leilighet er solgt, hus er på vei til å bli kjøpt, min kone elsker meg og jeg henne, og det samme kan man nesten si om verden. Vi elsker hverandre, verden og jeg. Ingen vin vil være nok til å drikke ut gleden.

Jeg og min kamerat skal likevel gjøre vårt beste. Lang erfaring med å kjøpe inn all slags ekstra snacks og dingeldangel har lært oss at det eneste vi kan savne der oppe på toppen er mer vin. Det tar vi konsekvensen av så godt vi kan.

Resultatene fra eksamen er kommet, de ble flatterende bra, mitt arbeid for i år er unnagjort, før tiden, og det er nye og spennende prosjekt i vente. Og til uken reiser jeg hjem til min kone, i løpet av sommeren vil vi glidende ha en overgang fra å være på ferie i huset til å flytte inn i det. Det er godt å leve, og jeg skal ikke gjøre skam på den gleden ved å holde igjen der oppe på Ulriken.

 

Legg igjen en kommentar

