Skikkelig søndagsutflukt i Kiev

Jeg ser jeg kommer litt på etterskudd med postene for tiden. Foreløpig kommer bildene til denne, så skal jeg skrive meg ajour siden.

image

Olia og reiste ut til Hydropark. På veien fant hun en minibank, med en artig trapp.

Der fant Olia ut at hun heller ville til Petrovka, for å ordne med et dataprogram hun trenger til et dataprogram. Jeg sa jeg blir i treningsanlegget en stund, og er glad hvis du kommer tilbake. Så skilte vi lag, og gikk hver til vårt. Jeg trodde det var for dagen, og innstilte meg på å trene for meg selv, bade litt, trene litt mer, og så rusle rolig hjem med amerikansk historie på øret.

image

Jeg var en stund ved treningsanlegget.

image

Så kom Olia.

image

Glad til å løfte så tungt.

image

Kroppshevninger er det viktige. Det er det man har bruk for når man skal opp av vannet på Krim.
image

Det man løfter er gammelt skrot.
image

Alle veier i Ukraina er trafikkert.
image

Svært mange i Kiev gjør som oss, tilbringer søndagen på stranden.

Vi krysser broen.
image

En syklist.
image

Prøver en Panorama.
image

Og så Olia.
image

Olia blir ivrig etter å fotografere, og vil ha meg til å posere.
image

Vi gikk langs med elven.
image

Og Olia vil stadig Hamer til å posere.
image

Broen er vakker, men Olia overgår alt.
image

Så oppdaget vi merkelige ting.
image

Det var strikking, og forskjellig.
image

Virkelig forskjellig.
image

image

image

Så gikk vi videre.
image

Veien var uten fortau.
image

image

image

image

Teksten til posten kommer…

This entry was posted in Ukraina.

Legg igjen en kommentar

