Knust vindu og fløytespiller

Hver dag er et spørsmål om hvordan vi skal organisere dagene her nede. Det ble to ganger «dag» i en setning, men det må til. Vi skal ha minst tre måltid, det er ikke noe spørsmål, jeg vil gjerne ha min treningsrunde i Katsjalka, og Olia og jeg vil gjerne ha vår «romantiske tur», som vi kaller den.

I går løste vi det slik at vi spiste frokost, suste litt rundt hjemme, før vi tok bussen til Kontraktova Plosjad, et av Olias favorittsteder her i Kiev. For meg er dette gangavstand, en liten time god mosjon, men av forskjellige årsaker er ikke dette aktuelt nå. Vi tok bussen.

Der kom vi i snakk med en gammel dame som kjente meg igjen som en utlending. Om det var min kraftige aksent eller grammatiske feil i russisken, eller om det var at jeg er så lys, det vet jeg ikke. I alle fall ville hun snakke engelsk med oss. Det virket som hun syntes det var veldig eksotisk.

image

Det knuste vinduet med klokkene innenfor, og blant glasskårene på bakken.

This entry was posted in Diverse.

Legg igjen en kommentar

