Tips om videokonferanse med Richard Sakwa og Stephen Cohen

Tirsdag 9. Februar skal det være en videokonferanse i regi av reinvent.net. Konferansen vil handle om den nye kalde krigen, og forholdet mellom USA og Russland. Jeg tipser om det fordi to  av deltakerne er Richard Sakwa og Stephen Cohen. Sakwa er forfatter av boken «Frontline Ukraine – crisis in the borderland», Cohen er ukentlig gjest i the John Batchelor show, blant annet. Begge har jeg brukt ofte i det jeg har skrevet, og er vel verdt å høre på. Dette er så vidt jeg vet første gang de opptrer sammen. Jeg gleder meg.

Lenke og omtale til konferansen finner dere her. Det er altså på tirsdag.

This entry was posted in Diverse.

Legg igjen en kommentar

