Bilder fra bryllupet

I dag kom de offisielle bildene fra bryllupet. Min vakre kone har møysommelig lastet opp 32 av dem, og tar jeg ikke feil, skal de være mulige å finne her. De er lastet opp på Flickr.

Jeg laster også opp noen. Nederst i posten finner dere lenker til ytterligere bilder, og til posten som beskriver hvordan bryllupet forløp. Også den er selvsagt spekket med bilder.

Bildene er flyttet til Quite alright blog.

Enda flere bilder kan dere finne i denne bloggposten fra min søster, Tonje. Historien om bryllupet finner dere i denne posten her.

2 kommentarer på “Bilder fra bryllupet

  1. Doffedutten sier:

    Dette må jeg si Eivind! Gratulerer så mye. Håper du har det bra og gleder meg til å se deg igjen…

    • esalen sier:

      Ja, det gikk ganske fort når det først gikk. Jeg kan melde at jeg har det veldig bra, og at jeg kommer til Norge full av humør nå på søndag. Festivalen i Oslo kommer til å bli fine greier. Snakkes der, vil jeg tro. Takk skal du ha også, forresten!

Legg igjen en kommentar